środa, 12 października 2011

Biokominek warto czy nie?


Przeglądając różne fora natknąłem się na wiele pytań zadawanych przez ludzi 'Czy warto kupić biokominek?'.
W tym poście postaram się podać argumenty za tym że warto kupić biokominek. Pierwszym argumentem może być wygląd wizualny naszego biokominka. Daje on niesamowity klimat naszemu mieszkaniu, któż nie chciałby poczuć tego uczucia kiedy wieczorem siadamy przy zapalonym ogniu w naszym mieszkaniu?
Biokominki są banalnie proste w instalacji w naszym mieszaniu, aby powiesić go na ścianie wystarczy wywiertać kilka dziur i gotowe - nie szpeci to naszego mieszkania.
Biokominki są tanie w prowadzeniu, paliwo do biokominków to bioetanol którego cena jest na prawdę niska - kilka postów niżej  została podana. Więc nie musimy trudzić się zakupem drewna/węgla (jak w przypadku kominków tradycyjnych). Biokominek nie wytwarza dymu oraz żadnych nieprzyjemnych zapachów, jest to bardzo wygodne, wystarczy jedynie od czasu do czasu otworzyć okna z tego względu że do spalania bioetanolu wymagany jest tlen.
Posiadam wielu znajomych którzy posiadają biokominki i nie zdarzyło mi sie słyszeż złego słowa na temat tych urządzeń. Zapraszam do wypowiadania się w komentarzach.

1 komentarzy:

Ela78 pisze...

Wykonawca jest najważniejszy. Musi to być ktoś sprawdzony bo kominek musi być dobrze wykonany z odpowiednich materiałów oraz bezpieczny z dobrą gwarancją na lata. Ja postawiłem na tą firmę https://ignif.com/ jestem bardzo zadowolony z efetu końcowego.

Prześlij komentarz